آموزش کامل اکسل

اکسل شامل صفحات گسترده‌ای است که اطلاعات آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب شده‌اند. از اکسل علاوه بر سازماندهی داده‌ها، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. اگرچه متخصصین ریاضی و حسابداری از برنامه‌های دیگری استفاده می‌کنند و اکسل برای آن ها بسیار ضعیف است، اکسل بیشتر برای کارهای آماری، مالی و حسابداری عمومی و افراد عادی (کاربران خانگی) و برای ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محسابات مالی و آماری و ریاضی از اکسل استفاده می‌شود. در واقع اکسل ماشین حسابی است با قابلیت‌های بالا. برای مثال اگر بخواهید حساب‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه‌ی مالی خود را بنویسید، از اکسل استفاده می‌کنید.

جهت دانلود به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://www.salammohandes.ir/showthread.php?tid=74


نظرات 2 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://myrobo.ir

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

r3za-k دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام به همه : )

کامنت من درمورد کامنت خانوم نگار هستش

چیزی که ایشون گفتن صحت داره منتها همراه با زحمت!

ی پکیج آموزشی هستش با قیمت فلان و آموزشی که شما قراره به بچه ها (مهدکودک و..) بدید , شما به ازای هر نفر ی پکیج همراه با آموزش ارائه میدین و مثلا 80 هزار تومان دریافت میکنین حدودا نصفش واسه شرکتی هست که شما پیمانکارش هستین,و باقی واسه شما,چند تا نکته!

دانش آموزاتونو خودتون باید جذب کنید!
پکیج خالی هم میتونین بفروشین!
در واقع شما نمایندگی این شرکت خصوصی رو عهده دار میشین!
کار شما در زمینه رباتیک هستش ..

رضا پسوردمو ندارم اس کن واسم, خشکید وبلاگ بدبخت : دی

سلام
دانشجویی که پسووردشو فراموش کنه، دانشجو نیست
پسوورد کاربرا برای من در دسترس نیست.
رمزتو بازیابی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد