چارت تصویری دروس تخصصی صنایع

سلام به بچه های گل صنایع

امروز براتون یک چارت خیلی مهم  میذارم که میدونم تو این ترم و ترم های بعد خیلی به دردتون میخوره


پ.ن: خانم عباسپور و امیرجون پیوندتون مبارک ایشالله که همیشه خوش و خرم باشید

         2-راستی بچه ها من با درس دادن این استاد ریاضی مشکل دارم هر کی با نظر من موافقه تو نظرات بگه 

                                                        دانلود چارت jpg.

                                                       دانلود چارت zip.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا رحمتی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

محمد جان ممنون
مثل اینکه فقط تو کار چارت صنایع هستی!
آخه قبلا هم همین چارتو گذاشته بودی
در مورد درس ریاضی منم باهات موافقم
هر ساعت 50 صفحه درس میده.
به نظر من باید مجبورش کنیم از حجم کتاب کم کنه نه کلاس جبرانی بذاره.

سلام عزیز دلم این همون جارت نیست بلکه عکسی از واحدهای تخصصیه که ایشالله به دردت بخوره


۲-آره بابا کشت مارو با این دکتر

r3za.kamalinia جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

ممنون بابت چارتا : )

محمد باید سوالو اینطوری میپرسیدی , کیا با استاد ریاضی مشکل ندارن؟ : دی

ولی من میگم نون ایشونم آجر نکنیم تو این گرونی : ))))

kiana kouhestanian پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

vaaaay aghaye shekari cheghad ajib shoma ba ostade riazi moshkel dariiiinage avale term hame hamahang budim sare kelaseshun nemishastim majbur mishodam ye fkri vasamun konan!!!

z.karimian پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

salam. mishe be man begid kie ke ba nazare shoma movafegh nabashe?????????????
esmesho begid man bahash sohbat mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد