سال جدید و دوماد جدید

سلام به همه : ))

فرصت نشد من عیدو تبریک بگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید همتون : ))

بعد از آشتی کردن من با وبلاگ (:دی) بزرگترین اتفاق این اول ترم (بعد از عید) ازدواج امیر و خانوم عباسپور بود

بهشون تبریک میگم و آرزوی سفید شدنشون به پای همو دارم : )))

از بد رفتاری اونی که نظرات منو دیلیت میکرد نمیگم دیگه , حالا ک آشتی کردم (نوید .. خخخخخخ)

بعد از دوماد شدن امیر این قیافه ی بچه های کلاس بود

صالح   


نوید    


شما 


من 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یکی ازبچه ها دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

منم به نوبه خودم به خانم عباسپور وامیر تبریک میگم وامیدوارم به پای هم پیرشن

این امیر ک فک نکنم پیر بشه : )))

رضا رحمتی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام من هم این پیوند رو به هردوشون تبریک میگم .
ایشالله به پای هم پیر شن.
از ورود مجددرضا کمالی نیا هم به وبلاگ خوشحالم.
رضا جان لطفا اسم کاربری تو تغییر بده!
بچه ها فکر کردن این مطلبو من ارسال کردم :) دی

امیر ببینه بچه ها چقد دوسش دارن : )))

مرسی رضا .. ایشاال.. بتونم این دستای پشت پرده ی دیلیت کردن کامنتارو , رو کنم : ))))

واسه اسم نویسندم ک صحبت کردیم : )))

saleh king دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود
دوست داشتن و دوست داشته شدن
خوشبختی شما آرزوی قلبی ما است

امیر جان و خانوم عباس پور منم تبریک میگم



اینم از صالح : )))

امیدوارم همتون از جملات پربارش استفاده ی کافی و وافی برده باشید : )))

نیما سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام.من هم برای امیر و خانم عباسپور ارزوی خوشبختی میکنم

ایشاال.. دومادی خودت داداش : ))))

kiana kouhestanian چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

slm.azam jun va aghaye soleimani manam behetun tabrik migam va az samime ghalb vasatun arezuye khoshbakhti mikonam vaghean sale jadid ro ba y etefaghe kheili khub shoru kardimharchand hesabi ham shoke shodim

آره دیگه از شکلک صالح معلومه چقد همه شوکه شدن : )))

ممنون از شما آجی ..

kiana kouhestanian چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

inja mikham az aghayune kelas gelaye konam !vaghti gharare barnamei tu kelas ejra she bayad hame dar jaryan bashan!!cheghad khub bud 2khtar haro ham dar jaryan mizashtin ta ba hamkarie ham in kare ghashang ro anjam midadim!!!omidvaram dar ayande hatman in mozu ro dar nazar begirid!!mamnoon

محمد نوروزی خوب گوش کن برادر : ))))

حالا اشکال نداره شما هفته ی دیگه , ی بار دیگه واسشون جشن بگیرین : )))))))

navid شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

من هم برای امیر عزیز و خانم عباسژور از صمیم قلب آرزوی خوشبختی میکنم

امیر ک نمیاد ولی من از طرفش ازت تشکر میکنم : )))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد