حس خوب روز های آخر سال

حس خوب روز های آخر سال

سلامی به شدت گرم به بچه های صنایع امیدوارم حال همتون عالی باشه نمی دونم چرا امسال دمه عیدی حسم با سال های قبل فرق میکنه خیلی حس خوبی دارم و سرشار از انرژیم اونقدر که نمی دونم چطور بگم فقط دوست دارم یه جوری این حسمو به بقیه هم منتقل کنم که همه بتونن خودشونو از درگیری های فکری که برای خودشون درست کردن آزاد کنن و از این روزای آخر سال لذت ببرن البته میدونم مشکل برای همه هست ولی مهم اینه که ما اون مشکلارو بزرگتر و سخت تر نکنیم چون اون قدر چیزای قشنگتری هست که بتونیم خودمونو با اونا آروم کنیم خلاصه بگذریم من همیشه با خوندن این شعرم خیلی آروم میشم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد و یه کوچولو تونسته باشم این حسمو منتقل کنم...

                                               زندگی

زندگی رازو نیازهر ساعت و هر لحظه نیست

                                                  زنگی شاید به نیت های پاک آدمی ست

زنگی عیش و نوش و مستی که نیست 

                                             زنگی خندیدن در لحظه های بی کسی ست

زندگی کینه نفرت های دائم در هوای جنگ نیست 

                                              زندگی شاید آغوش گرم مادری ست

زندگی یاد خدا در ظاهرو بی دل که نیست

                                             زندگی شکر خدا از لحظه ی غم تا خوشی ست

زندگی سردی و بی مهری آدم ها که نیست

                                            زنگی عشق و صفا در خانه ای کاه گلی ست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد