شاگرد اول

یه سوال:

فکر میکنید شاگرد اولمون کیه؟

میخوام از این مدادا بخرم براش.

نظرات 47 + ارسال نظر
رضا رحمتی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

وای چه مداد بزرگی!

خوش به حال کسی که از اینجور مدادا داشته باشه
دیگه مجبور نمیشه به خاطر نداشتن مداد ترک تحصیل کنه :)

سعید کارگر:)=...خونِ کلاس :( =شاگرد اول کلاس:)

ghorbany پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

SALAM BACHE HA .BE NAZAR MAN K AMIR ESFEHANI SHAGERD AVALEMON BESHE.ALBATE MAN HAM MEDAD NADARAM RAFTIN BIRON VA3 MAN HAM BEGIRID .TANKS

واسه خریده همین یکیم دارم کمک مالی جمع میکنم میگین یکیم واسه شما بگیرررم؟
اقای امیر(سلیمانی اگه اشتباه نگم فامیلیشونو اخه ی بار ی نفر دعوام کرد فامیلیشو اشتباه گفتم)شمام تحویل بگیر اولیو

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

سعید کارگر و امیر سلیمانی :|

یه نفرو بگید لطفا

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

سعید سلیمانی:| اینم یه نفر

دستتونم ندرده

s.meshkani پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

آقای رحمتی کسی کمک مالی آورد پیشتون قبول کنید حتمااااا
اخه این مداد انقدر بزرگه ک باید وانتم بگیریم واسه حملش
کاغذ کادو هم لازم داره یه 20 تایی...

رضا رحمتی:
باشه حتما !
هرکی وانتی، نیسانی ،چیزی داره به من خبر بده

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

3 ترمه شدیم ایشالا نیسانم میخریم میایم مدادو حمل می کنیم پشتشم مینوسم عاقبت مشروطی البته یه همکار لازم دارم:|

رضا رحمتی:
رو من می تونی حساب کنی داداش
اون موبایلت که مثَِ تبلته رو می تونی بفروشی باهاش یه نیسان بخری
اگه هم گواهینامه نداری، من دارم .

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

ها داداش پایتم گوشیرم میفروشم میریم تو کار بورس هندوانه و پرتغال D: گواهینامه که دارم اما دست فرمونی ندارم خودت بشو راننده

رضا رحمتی:
دس فرمون من گفتن نباشه ولی حرف نداره
خوب شد دیگه بازار کارمون هم فراهم شدD:

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

داش رضا اسپندو دود کن که بی چش نشیD: اره رضا کمالی رم میبریم پشت نیسان میزاریم هندوانه بار بزنه :))

رضا رحمتی:
رضا کمالی طفلک تنهایی گناه داره آخه صالح
یه کارگر برای هندوانه بار زدن بگیریم بهتره.
رضا ک میتونه مسوول تبلیغات باشه
میگیم تو انجمنش تبلیغ بذاره تا تربتی ها فقط بیان ازما میوه بخرن

چه شود؟؟؟؟؟؟؟

M.Manoochehri جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

چه مدادی....

اقای کارگر مداد تو نو به ماهم میدید؟

اقای کارگر سومین رایتونو هم تحویل بگیرید

z,karimian جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

Salam, yeki bě Dade in bichare berese shonesh nabod shod, saman vanet kame isozo bayad keraye kard, ba tashakor man ba aghaye kargar movafegham,

زهره جون این بنده های خدا کلی برنامه ریختن ک نیسان بخرن حرف از ماشینای مدل بالاتر نزن دله جوونای مردم میشکنه...

ghanei جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

manam ba baghiye bacheha mvafegham
aghaye kargar shagerd avale in term mishan
aghaye kargar ,az alan behetoon tabrik migam
rasti shirini yadetoon nare
ma bi sabrane montazerim

r3za.kamalinia جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

آقا من کمتر از روزی 40 تومان روزی کار نمیکنم

گفتم که بعد به مشکل نخوریم : ))))))))))

به کار بردن عبارتایی مثل به شرط هندونه و گارانتی تضمینیم اگه می خواین میشه روزی 70 تومان : ))))))

رامینم میاریم یه کارتن میدیم دستش 100 متر عقب تر وایسته تبلیغات : )) خخخخ

یه شرط دیگم هست این صالح قدش بلند اون بالا سرده باید مدیر شالگردنشو بهش بده گناه داره

رضا رحمتی:
من که پشت فرمون میشینم. شالگردن لازم ندارم که !!!!

n.s جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
سعید کارگر یا امیر سلیمانی شاگرد اول کلاسه

فکر کنم منظوره شمام اقای سعید سلیمانی باشه...

Saleh zarrini جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

راستی بچه ها پول میگیرم صفحه ها سخت جزوه ریاضیو به استاد محمد زاده نمیدم :دی یا سوالا آسون جایگزین می کنم تا پس فردا وقت داریدD:

Saleh zarrini جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

من سرما میخورم همه شاهدن از 5 ماهی که کنار تو نشستم رضا 4 ماهو 29 روزش سرما خورده بودی:))))) والا به خدا

رضا رحمتی:
اینو واقعا راست میگه رضا کل ترم که دیده بودمت سرما خورده بودی و صالح بنده خدا چون کنارت میشست از تو ویروس گفته بود.
حالا غصه نخور شالگردنمو میدم بهت.

r3za.kamalinia جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

مدیر با صالح دست به یکی کردن منو مریض نشون بدن

حالا خوبه شالگردنو مدیر میندازه سرما نمی خوره بهش گیر بدیم

به جون صالح من از بس هنودونه فروختم اینطوری شدم از اول سالم بودم

یه خطم روم نبود صافکاری هم میتونه تایید کنه

صالح اگه منو خواستی بیا بنگاه با هم به توافق میرسیم دادا

رضا رحمتی:
حقیقت تلخه رضا جان، قبول کن که مریض بودی.

n.s جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

اره منظورم همونه

n.ebrahimi جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

chera yeki nemiad esme yeki az khonooma ro bege hamash aghaye karga va aghaye soleimani!!!!!!!!!!!!!!
be nazare man azam joon shagerd avale

اینم حرفیه...
اره منم موافقم البته بین خانما گزینه ی دیگه ای هم هست پس منم میگم پروفسور اعظم اسدی

n.s جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

راستی یه سوال؟
چراتو نظرات کسی به خانوما نظر نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالا رو نظاره بفرمایین میبینید خانم ابراهیمی پرچمو بالا اوردن

n.s جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

حالا یه نفر....
بشمرین چند نفر نظرشون آقایونه.....

Sa33d.kargar جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

Salam dustan.WOOAO injaro,medade jeqad gondas.kh meshkani in medade alan to khabgahe negahdari mije?,!!!khodayish y mashini chizi va3 hamlesh lazem darim!.....khob inja ja dare az doooostani k mano m0rede lotfeshoon gharar dadan kamale tashakkoro dashte bashm ,hame dustan,ham aqayun ham khanuma nabayad fargh ghael shod./dar akharam mkham nazare khodam0 begam benazaram bachahaye kelasemun hamashun alllliiiian,va omidvaram keci k bijtarin talasho karde behtarin natijaro begire.:)

سلام
نه الان توی موزه ی لوبره پاریس توی اتاق مخصوص ک دما و نورش کاملا کنترل شده توسط چند نگهبان محافظت میشه؛بعد از اینکه ایشالله شما معدله 20 رو با اقتدار گرفتین طی مراسم بسسسسسسسسسسسیار مجلل با نیسان کلاس میریم میاریمش از تربت تا پاریس ک راهی نیست...
اقای کارگر اخرشم جواب سوالمو ندادین کی شاگرد اول میشه؟؟؟

Saleh zarrini جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

از بس دخترا سر کلاس موقع استاد سوال میپرسه روشون نمیشه جواب بدن(یا هم یاد ندارن) نمیشه تشخیص داد کدومشون درس خونه کدوم نهD:

شاید میخوان شما شکوفااا شین.

Saleh zarrini جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

:)) اینم حرفیه واقعا شاید اما یه نخ امیدیم نشون میدادن بد نبود

Sa33d.kargar جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

Je medade ba arzeshi.:)khob age injuriye,bayad begam k shoma kho0deto0nam j soalo nadadin.avval shoma begid badesham man migam:)

تو جواب خ ابراهیمی جوابمو گفتم ؛اعظم اسدی...

z.k شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

salam. aghayoon be kare sharte chagho beresan ma ham kare tablighato anjam midim.chetore? saman delam tang shode barat . aghaye kargar say nakonin az zire bare masooliate khatire shagerd avalie kelas dar berin,,

سلام
عااالیه...
اینجوری نگو زهره احساساتی میشم همین الان میام تربتاااا

واما بازهم چهره مبدل ناشناخته شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام سلام
به نظرمن سعیدسلیمانی عباسپورزاده اسدی اصل شاگردمیشه.

سلام
اینی ک گفتی فکر کنم همونجا تو موزه پاریس باشه هااا تو کلاس ک نداریم والااا

sa33d.kargar شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

خب چی بگم ؟؟؟!!!1..نمیخوام دوباره اینجا کل کل راه بیفته...هـــــــــــــــــر کسی که لیاقتشو داره و بیشترین تلاشو کرده میشه ...امیدوارم که بشه ...فرق نداره خانــــــــــــــوم باشه یا اقــــــــــــــــــــا..

r3za.kamalinia شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

صالح منم دلم واسه تو تنگ شده

10 دقیقست ندیدمش

بچه ها اینقد رو سعید فشار نیارین .. بچه های دیگم هستن که دارن خوب می خونن : )

میدونم بابک میره دانشگاه از صبح بعد از شام میاد : )

صالحم چند فصل فیزیک خونده که من میدونم حالا شما فک کنین امتحانای قبل فیزیکو چطوری خونده

خانوما هم کم نیستن ..

چه دلی...
دهههههههههههههههه دقیقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای رحمتی میشه با شالتون ادم هم دار زد؟؟؟؟؟
اقای کمالی نمیذارن کسی منو تحویل بگیره.
الان به مسوولین میگم رسیدگی کنن.

r3za.kamalinia شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سعید ازت خوشم اومد : )))))

فقط یه چیزیو اشتباه گفتی

desmel deri اشتباست (دِسمِل)

desmal deri درستشه : ))))

آ رو هم خشن تر بگو : )))))))))

رضا رحمتی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

سعید جان خوب خودتم نظزتو بگو کی شاگرد اول میشه.
اگه میگی به غیر ازتو هم گزینه های دیگه ای وجود داره.

راستی سعید یه عکس خوشگل از خودت آماده کن می خوام بعد از شاگرد اول شدنت بزارم تو وبلاگ.

ghorbany شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

salam be nazar man yeki az aghayon shagerde aval mishe .shakhsesh mohem nist mohem ine k az aghayonee

aida شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

salam dostan bh nzram shagrd aval kargar hstan ....

Sa33d.kargar شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

Reza(r)jo0n hame bxe kelas aalian ,..ax,bashe chashm.,reza(k)jo0nam bbkhjid age e6tebah goftam:)hanu kamel yad nagreftam kho.

رضا رحمتی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

نه خانم مشکانی، تو این یکی مورد شالگردن من کاربرد نداره .

مشکانی:
ولی من میدونم میشه.

Saleh zarrini شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

آقا شاگرد اول معلوم نیست کیه بودنش فقط معلومه پسره همه شانس برابر دارن D:

ولی لذتی که تو 10 گرفتن و معدل 12 هست تو معدل 20 نیست

دکتر علی شریعتی بعد از گرفتن معدل 12:))

r3za.kamalinia شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

صالح

سعید آخه فرق داره دِسمِل بگی یه معنی مشکل دار تو ذهن تربتیا میاد : )))))))))

-------
اقای کمالی نمیذارن کسی منو تحویل بگیره ..
--------------

بچه ها جواب کامنت میدین تهش اسمی امضایی شالگردنی چیزی بزارین واسه ادم مفهوم بشه مخاطبش کیه : )))))))

از جایی که حس نهم من پیشرفتش زیاده فک کنم خانوم مشکانی باشن ولی نفهمیدم کجا مانع پیشرفت ایشون شدم : )))

---------
اقای رحمتی میشه با شالتون ادم هم دار زد؟؟؟؟؟
---------------------

شالگردنه مدیر مگه دستمال داداش کایکوست آخه

مشکانی:اقای کمالی نیا اخه هرکی میاد اینجا عذرخواهی کنه یا اینکه مثه خانم کریمیان ابراز احساسات شما بلافاصله ی تیکه میای ک دیگه طرف تکرارش نکنه...
ولی میشه با شالگردنه مدیر آدم دار زدااا.ینی شما میگید نمیشه؟؟ایا؟

r3za.kamalinia شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

چرا کامنتای من تو دو تا مطلب ثبت میشه : ))))))))

الان اموزش به سعید هم تو این مطلبه هم تو مطلب اون گل پسری که 5 ترمه شده : )

صالح دیدی ؟! اعتبار کامنتای من دوتاست : )))))

چرا همش گریه میکنین شما؟؟؟

Saleh zarrini یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

رضا بعد امتحان اول بیا این شالتو آتیش بزن بچه ها خیلی گیره شالن در
سطحی که میخوان آدم بکشن دیگه:|

و یه توضیح دیگه رضا کمالی گریه نمیکنه اونا اشک شوقه:))

و استاد محمد زاده پس فردا میاد جزوه رو میگیره هرکی خواست از حذفیات جزوه که نمیخوام بدم با خبر شه با مدیر برنامه ها رضا کمالی نیا هماهنگ کنه شماره حساب هم میده قیمت توافقی :))

نه اقای رحمتی حیف شالتون،قول ک دیگه گیر ندیم بهش...

r3za.kamalinia یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

خانوم مشکانی با شالگردن میشه ولی منو نمیشه : )))))))))

در کل من از جامعه ی زنان به خاطر این سد محکمی که ایجاد کردم عذر می خوام

از شکلکه خوشم اومده شبیه صالح میمونه وقتی کپلشو ازش بگیرن خخخخخخخ :=))))))))

ای بابا چرا به خودتون گرفتین اقای کمالی من ک نخواستم کسی شمارو دار بزنه...(من همچین جسارتی نمیکنم هیچوقت)
قصدم خودکشی بود نه دگر کشی...
(عجب ماجرایی شد این دار زدنه بابا این فقط یه تکیه کلامه)

n.s یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام

راستی اوسه شاگرد آخرم یه فکری بکنید؟

به اونم باید یه جایزه ای بدیم....

اون دیگه با شما...

ممد نوروزی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

خدارو چه دیدین شاید شیخ زارع رحمه ا... علیه شاگرد اول شد؟؟؟؟

چرا ک نه...
به قوله اقای کارگر هرکس تلاش بکنه میتونه شاگرد اول بشه...

z.karimian دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

man bz aghaye norozi movafegham ... nazare shoma chie saman jan????????

چی بگم والاااا
ایشونم به نظر میومد همه امتحانای میانترمو خوب داده باشن مخصوصا فیزیک...

چهره مبدل نا شناخته سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

بوی شوم امتحان آید همی
یاد صفر مهربان آید همی
ما زتعلیمو تعلم خسته ایم
دل به امید تقلب بسته ایم
ما برای کسب مدرک آمدیم
نی برای درک مطلب آمدیم
(ایام جانسوز امتحانات بر شما دانشجویان کوشا تصلیت باد)

ممد نوروزی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

شایدم دستای پشت پرده به یاری من رسید و من شدم!!شهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشه؟(خنده ی خبیثانه)شهشهشهشهشهش.........هشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشهشه

ramin چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

be nazare man dars khontarin bache khabgah ke kheili dars mikhone amir mohammadi

mohammad shekari چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.shekari71.blogfa.com

azam abaspoor
saeed kargar

amir mohamadi چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

ramin dars khon tarine(kabootar ba kabootar baz ba baz\

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد