اطلاعیه ی صندلی داغ و کمی حرف

با توجه به نزدیکی امتحانات پایان ترم،سری جدید صندلی داغ بعدی بعد از امتحانات برگزار میشه.


کسانی که مایلن تو صندلی داغ بعدی حضور داشته باشن همینجا اعلام کنن.


از صندلی داغ بیاین بیرون می خوام یکم حرف بزنم که البته دوست نداشتم این ها رو بگم:

راستش این وبلاگ رو در ابتدا که ساختم قصدم چیز دیگه ای بود ولی وقتی که دیدم بچه ها دوست دارن کلاس یه وبلاگ داشته باشه و از من می خواستن که اونا رو جزو نویسنده ها کنم نظرم عوض شد .(اگه دیده بودین وبلاگ  اون موقع عنوانش این بود:وبلاگ رسمی مهندسین صنایع کشور، که الان عوضش کردم)

از بعضی از بچه ها واقعا ناراحتم که این وبلاگ رو با جای دیگه اشتباه گرفتن.

برای مثال من (اگه دیده بودین) برای وبلاگ چت روم گذاشتم با هدف رفع اشکالات بچه ها در مورد دروس، حالا یه نفر (که دوست ندارم اسم ببرم) که میدونم کیه اومده تو چت روم نوشته هایی در شان خودش می ذاره که براش واقعا متاسفم.

جالب این جاست که همون شخص یکسره به من میگه یک کاری کن بچه ها زیاد به وبلاگ بیان.

                                                  پیش قاضی و ملق بازی 


و در پایان جاداره از آقای قربانی و خانم ابراهیمی و خانم مشکانی که برای وبلاگ زحمت کشیدن وپیشنهاد های خوبی دادن صمیمانه تشکر کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
GHORBANY یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

VAGHEAN K VA3 CHENIN AFRADI MOTEASEFAM.D

r3za.kamalinia سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

نا رفیق از من تشکر نکردی چراااا : )))

این همه از شالگردنت تعریف کردم

واقعا حیف هنر من که داره اینطوری به فنا میره

ولش کن اشکال نداره عوضش تربتو داریم خخخخخ

واقعا شرمنده ام رضا جون
من نوکرتم هستم
از تو از صمیم قلب تشکر میکنم.
راستی هدری که برای انجمن درست کردی ببرش تو یه سرور آپلود دیگه که مشخص بشه
چون اینطوری امتحان کردم نشون نمیدش
ممنون رضا جووووووون

s.meshkani پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

khahesh mikonam aghaye rahmati ma k kari nakardim hame
masoliata ro gardane shomas
tashakore aslio ma bayad az shoma bokonim


شما لطف دارین.

n.ebrahimi جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

khahesh mikonam aghaye rahmati zahmat asli ro shomakeshidid
hamishe movafagh bashid

ممنون
شما هم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد