صندلی داغ شماره ی 1

مهمان این هفته ی صندلی داغ کسی نیست جز ...



بابک نیکزاد

پرواز همای


تعداد رای =6

تذکر مهم: از بحث و پیگیری سوالات دیگران به شدت خودداری کنید. کاربر فقط حق پرسش و مهمان فقط حق پاسخگویی داره. اینکه چرا فلانی این سوال رو پرسید به خودش مربوطه.


سوالات خودتون رو از بابک تو همین پست بپرسین.

مهلت ارسال پرسش ها تا 14دی

بعد از اون به سوالات پاسخ داده نمیشه


نظرات 66 + ارسال نظر
r3za یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.torbatiha.com

من اولین نفرم وای صالح کجایی که به من افتخار کنی : )))

بابک اولین سوال

بزرگترین آرزوت بعد از
" قدت بلند باشه تا بتونی پرده سینمای کلاسو بکشی پایین"
چیه؟ : )))))

سوال بعد اینکه سه تارو از کی شروع کردی؟

بعد اینکه .. تو تربت از چند نفر بدی دیدی؟ (اینو دیگه جونت در میونه هوای خودتو داشته باش : | )


بعدشم اینکه نظرت در مورد صالح چیه؟ : ))) (صالح خخخ)

========

بابک راسته میگن

براى اینکه شکست نخورید هیچوقت تلاش نکنید" (یک فیلسوف شیرازی)

آیا؟ : ))

سوال بعد اینکه به نظرت اگه مدیر وبلاگ یه روز شالگردن نندازه چند نفر سرما میخورن؟ : ))))))))))

دیگه از چی بگم؟

از چی بگم برات
انتظار داری چه چیزی از جیب من دراد
به جز کاغذ سفید پاره
خب آره رفیق
حرف توشه ، ولی با خودکاره سفید
تو هم مثل منی ، تو هم کم درد نداری
درد اصلیت اینه که تو هم درد نداری
من کسی نیستم با این زخما دردم بگیره
ولی این اشک ها رو کی می خواد گردن بگیره
از چی بگم ..


ببخشید این یاس وسط حرفامون اومد : ))

هنوز یاد نگرفته دوتا مهندس که دارن با هم حرف میزنن یه فرغون نباد خودشو بندازه وسط : |

دیگه سوالی نیست جز دوریه شما : )))

1-اینکه قد تو هم بلند بشه تا بتونی پرده ی سینمای کلاسو بکشی پایین.
2-من از بهمن ماه سال88 شروع کردم و الان هم تقریبا به صورت حرفه ای کار میکنم،البته هنوز نتونستم به صورت ردیف نوازی کنم.
3-اگر از گرون فروشی بعضی از مغازه دارها بگم،از اون دزدایی که کفشامو تو مراسم عزاداری دزدیدن که حتی به یک دانشجو هم رحم نکردن واقعا نامرد بودن
4-در مورد صالح هم همون نظری دارم که در مورد تو دارم
5-نه آقا!تکذیب میکنم ،تکذیب میکنم،کذب محض،شاید اون تربتی بوده
6-یه نفر اونم رضا کمالی نیا هست

ramin.khoshjavan دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

تبــــــــــــــــــــــــریک بابکــــــــــــــ جان ایشــــالله داماد شی

sa33d.kargar دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

eyvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal babak montazere sollaaaaaa bash

رضا رحمتی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://rezarahmati.tk

*اول از همه یه سلام داغ به دوست خوب خودم بابک
اینم سوالای من:
1-دوست داشتنی ترین فرد کلاس؟
2-بهترین و بدترین غذای سلف؟
3-اگر سوسک تو سالن مطالعه زیر پات بدوئه و تو از ترس نتونی هیچی بگی چه کار می کنی؟(مخصوصا خوابگاه خودمون که پر از سوسکه)
4-شیرازیا چجور آدمایی هستن؟
5-چرا بیشتر افراد خوبگاه شیرازین؟

* هر کدوم که میگم یادت به کی‌ میفته؟
آ.زیادی درسخون
ب.با کلاس ترین
پ.خوش تیپ ترین

دیگه سوالی ندارم
موفق باشی

سلام،اول اینکه یه تشکر ویژه از دوستم مهندس رضا به خاطر راه اندازی این وبلاگ واقعا مرسی رضاجون عالیه!
1-من تقریبا همه ی افراد کلاسو دوست دارم اما دوست داشتنی فردی وجود نداره اینم بخاطر اینکه هنوز نتونستم با کسی زیاد صمیمی بشم
2-بهترین غذا:چلو مرغ بدترین غذا:شله
3-اگه بتونم لهش میکنم من از سوسک نمی ترسم
4-من نمی دونم باید بیای بعد خودت بگی چجور آدمایی هستن مهمون نواز
الف)سعید کارگر
ب)دوست خوبم مهرداد قایدی که شیرازی هست
ج)بازم مهرداد

Saleh king سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

من به تو افتخار می کنم رضا :((((( وای منقلب شدم خوندم مطلبتو
با تشکر از رضا ی عزیر که اینقدر احساسات به خرج دادن:|
راستی از سایت ما دیدن فرمایید www.film.bartarinmusic.com
مدیونی فک کنی تبلیغ کردم :|
راستی با تشکر از نویسندگان محترم که اینقدر سریع سایتو اپدیت می کنن که وقت نمی کنیم همرو بخونیم:|
شال گردن رضا ادمین سایت به قیمت مقطوع به فروش می رسد:D

رضا:
چی شایعه درست میکنی صالح
من شالگردنمو دوست دارم

M.yosefi سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

بابک جان منم به نوبه خودم بهت تبریک میگم اما شایدم تسلیت

ghorbany سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام بابک .چی شد که عاشق هماشدی؟

اولا همای نه هما،دوما مثل بقیه آدمهایی که عاشق میشن

s.meshkani پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام مهندس
مثله اینکه اونایی ک همش میگفتن صندلیه داغ صندلیه داغ زیر لفظی میخوان شایدم مثه دختر کبریت فروش تو برفا مردن از سرما...
سوالا:
1.نتیجه نهاییه کنکورو با کی دیدی؟اولین نفر به کی گفتید؟
2.اولین باری ک وارد محوطه دانشگاه شدید چه حالی شدید؟به فکر کنکوره دوباره نیوفتادین؟
3.تربتو تو ی جمله توصیف کنید.(اینکه تربت مهد تمدن فرهنگرو نگید قبلا تربتیای کلاس به اطلاع رسوندن)
4.با جنبه ترین دانشجوی کلاس؟(ک بدونیم با کیا شوخی کنیم)
5.یه سوال ک دوست داشتین بچه ها ازتون بپرسنو نپرسیدنو از خودتون بپرسید و جواب بدین

1-چون استرس داشتم خودم نگاه نکردم مامانم نگاه کرد،اولین نفر به دوستم گفتم
2-راستش خیلی ناراحت شدم اما به فکر کنکور دوباره نیافتادم چون من روزانه قبول شدم
3-شهری قدیمی و شهر مغول ها
4-همه ی دانشجویان کلاس با جنبه هستن دانشجوی بی جنبه تا حالا تو کلاس ندیدم به نظر من آقا نوید با جنبه هست این نطر شخصیه منه.
5-خیلی سوال های دیگه دوست داشتم ازم بپرسن

n.ebrahimi پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

bord shirin2-0 esteghlal moghabel alminiom ro be hame esteghlaliaye Aziz tbrik migam
bacheha shad bashin sadre jadvalim

ghanei جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

salam aghaye nikzad behetoon tabrik migam bekhatere inke avalin nafari hastid ke baraye sandalie dagh entekhab shodid
soale man :shoma jave kelas ro mipasandid?
javabe khodam :albate in term ke gozasht
ama omidvaram az terme badi hamkelasiha az in 2daste
boodan kharej beshan va man shahede jave behtari
basham...albate agar ba mehmanim movafeghat nashe
hala shoma javab bedin
:D

سلام خانم قانعی مرسی ممنون
نه من اصلا نمی پسندم و دوست دارم بچه های کلاس با هم باشن نه در مقابل هم و امیدوارم که جو عوض شه
و همچنین امیدوارم که با مهمانی شما هم موافقت شه.

ghorbany جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

salam .khonom ghanei mishe beporsam va3 KODPM DANESHGAHE DARKHAST MIHMANI DADIN???CHON DANESHAGE FERDO30 VA3 IN TERM MEHMANI NADARE.

رامین خوشجوان شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

بابک جان میشه بگی این مصرع استعاره به چی داره ؟
سر راهت میشینیم تا بیایی.

ابی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

اول سوالات خانم مشکانی رو جواب بده سوالات خوبی بودن. بابک چه حسی داری؟ نظرت در مورد ورزش به خصوص فوتبال چیه؟ در مورد ادامه ی تحصیلات چه برنا مه ای داری؟ در اینده چه اهدافی رو دنبال میکنی؟ دوست داشتی چه رشته ای وکدوم دانشگاه درس میخوندی؟ راستی نگفتی چه نسبتی با سعری یا حافظ داری؟ شیراز رو برامون توصیف کن(لطفا کلیشه ای نباشه) از تربت چی یاد گرفتی؟ بهترین جای تربت کجاست؟ اصلا میدونستی تربت کجاست؟

من ادم فوتبالی هستم و اونم از نوع استقلالیش
برای ادامه تحصیلم برنامه های زیادی دارم
شرمنده اهداف اینده رو نمی تونم بگم
دانشگاه شیراز برق یا مکانیک
نسبتم با سعدی و حافظ جز اسرار هست
شیرازو قبلا توصیف کردم
از تربت هیچی
نمیدونم
تقریبا اره میدونستم اما فکر نمی کردم این شکلی باشه

علیرضا جمشیدی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام بچه ها امیدوارم که خوب باشین . خوب بابک جان نظرت رو در باره شعر (خوشا شیرازو وضع بی مثالش *** خداوندا نگه دارد زوالش ) چیه ؟ به نظرت فارس بهتره یا خراسان رضوی ؟ (بدون در نظر گرفتن حرم مطهر آقا امام رضا ) . آقا رضا کلاهت رو قاضی کن مشهدیا با حرم امام رضا اصفهانیا با سی سه پل پل خواجو چهل سطون زاینده رود و.... شیراز با سعدی وحافظ ،تخت جمشید ،پاسار گاد ن،قش رجب و رستم ، ارگ کریمخان، باغهای ارم و عفیف آباد با قدمت های بسیار زیادو بسیاری دیگر ادعای مهد تمدن ندارن آخه شما رو چه حسابی میگین تربت مهد تمدن.

نا معلوم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

یه چیز بگم راسشو میگی ...........................................

s.meshkani یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام
اقای کمالی نیا،فرهنگو تمدن تربت گفتن نداره امااا واقعااا دیدنیه قصدمم فقط یاداوری بود به اقای نیکزاد ک بدیهیاتو مطرح نکنن یه موقع... بازم عذرخواهی میکنم اگه توهینی شد به تربت مهد تمدن و فرهنگ و هنر و ...
شهر اسطوره های بزرگ از جمله مهندسای کلاس خودمون

r3za.kamalinia یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

علیرضا شما به دلیل نگیر .. قبلاهم گفتم تمدن ما گفتن نداره : ))))

ولی ظاهرا تمدن شما و اصفهان و مشهد و.. گفتنیه : )

شایدم خوردنیه : )))

s.meshkani یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

مثله اینکه بیشتر از اونچیزی ک رو وب اقای رحمتی نوشتن به نظرات توجه میشه...
پس لازمه تذکرات رو اینجا هم بیاریم.
تذکر مهم: از بحث و پیگیری سوالات دیگران به شدت خودداری کنید. کاربر فقط حق پرسش و مهمان فقط حق پاسخگویی داره. اینکه چرا فلانی این سوال رو پرسید به خودش مربوطه.
فقط چون حس کردم سره اینکه اسمه نیشابورو کدومتون بذارین رو شهرتون داره دعوا میشه و منم از دعوا میترسم گفتم
آتش بس لدفن

رضا:
موافقم

ابی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

خانم من منظوری نداشتم فقط سوالاتون خوب بودن همینو بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.

رضا:
من همون اول تذکر داده بودم ابراهیم خان.

ابی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

تا اینکه تعریفتون از تمدن چی باشه بستگی داره:یکی به سبب عشق شهرش .یکی بهسبب کلکل.دیگری برای دو گرم کنی .وووووووووووو حالا تعریف من:تمدن ما برمیگرده به کوروش کبیر به فردوسی و به پاسارگاد و پرسپولیس ووووووووووووووووو پس لطفا حتی به شوخی شوخی نام اییییییییران رو مضحکه نکنید با تشکر از آرین ها.

s.meshkani یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

اقای حیدری من اصلا منظورم شما نبودید نظره لطفتون بود چرا باید ناراحت میشدم؟؟
اخرش گفتم فقط برا خاتمه دادن به کلکله

رضا رحمتی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

مثل اینکه قرار بود اینجا از بابک سوال کنین نه اینکه بیاین با هم جر و بحث کنین.
من خودم مشهدیم و اصلیتم نیشابوریه
همه جای ایران سرای من است.

z,k دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

Salam, soal haye man inset??
1,elm behtar ast ya servant ??
2,age raees jomhor bodin chekar dost dashtin anjam bedin??
3, az nazare shoma jomong chejor adamie?
4,aya sorie ozaeesh behtar mishe?
ba tashakor Faghat lotfan javabe ghane konande bediiin, thanks

سلام
1.علم چون ثروت را تو باید نگه داری اما علم تورو نگه میداره
2.به معنای واقعی عدالتو رعایت کنم همیشه واقعییتو بگم و...
3.نمونه یک مرد واقعی شجاع
4.امیدوارم بهتر بشه چون ازای حق همه ادمهاست

amirmohamadi دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

رضا.کمالی دفعه اخرت باشه بابچه های نیشابور بحث میکناااااا
افرین گلم
حالا3 بار بگو نوکر بچه های نیشابوریم

n.s سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

برد شیرین استقلال مقابل سایپا رو تبریک میگم به همه استقلالی ها گل
حریف می طلبیم
استقلال قهرمانی فصل براش چیزی نیست به قهرمانی آسیا فکر میکنه
البته یکمم خوشحالم که پرسپ.لیس از چهار دهم جدول به نهم رسیده آخییییییییییییییییییییییی
بیچاره پرسپولیسی ها

اولا ما بیچاره نیستیم اگه اینطوری بود اینقدر تماشاگر برای پرسپولیس تو ورزشگاه نمی یومد
بیچاره استقلاله که طرفداراش حاضر نیستن برای تیمشون حتی به ورزشگاه بیان
پرسپولیس اگه ته جدولم که باشه برای ما طرفداراش عزیزه.

حالا شما برو بوقتو بزن
ok

Saleh king سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

:)) نمیدنم این استقلالیا رو باید چه جوری دیگه ببریم که کل کل نکنن 6تا که خوردین 10 نفره تو 10 دقیقه 3تا خوردین کریم باقری از 50 متری خوردین والا من موندم:|

والا منم موندم

رامین سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

ki mige esteglal gahramane ,gahramani az an traktore.
dar zemn n.s ke nashnakhtam ki hasti, 2_0 yadeton rafte.

mohammad.asd سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ


پرس پول لیس قهرمان تو لیگ برتر بمان


واه واه
چقد خندیدم

sa33d.kargar سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

avvalan salam arz mknam khdmate doostan ...ba ehterami ke baraye esteghlaliha ghaelam vali inja bayad arz knam k shoma 6 tayi ha harf az 14om jadval ya 9om jadval nazanid hamin teame shoma bood k m3 fasl pish 13om jadval bood va be noei dar 13 bedaar b sar mibord ...hala bmanad...dovoman inke man ye shab nayoomadam injaha bebin je gheshghereghi be pa shodeha .....

ghanei سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

salam aghaye ghorbani
man form taghazaye mehmani be ferdosi ro por kardam
ta bazam bebinam khoda chi mikhad
shayad inja moondam

ghanei سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

aghaye kamalinia
man be shakhse az torbatiha raftari ro nadidam ke halal konam va ba kasi moshkeli nadaram
khoda ro shokr in term ke bekhoobi gozasht
man motaghedam harjaye donya ham adame khoob hast ham adame bad
nabayad hame ro be ye cheshm did

r3za.kamalinia سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

امیر فقط به خاطر تو

نوکر امیرم نوکرمی امیر امیر نوکرمی : ) خخخ

خشم ابراهیم منو کشت از خنده : )) به جون صالح : )))))))))

رضا رحمتی:
امیر اعتراض کرده کسی به جای اون نظر میده و امیر روحشم خبرنداره
اینجا چه خبره؟
لطفا نکنین این کارارو

kiana koohestanian سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

slm aghaye nikzad aval mikham az concert musighi ke sare kelas vasamun gozashtin tashakor konam vaghean feiz bordimva ?soale man azatun ine chera setar ro entekhab kardin

سلام خواهش میکنم
به خاطر نوع مضرابش و از همه مهمتر نوع صداش چون هم غمگین هست و هم شاد یعنی هردوحالتو میشه زد و شکل ظاهری و...

رفیق فابریک چهره مبدل ناشناخته سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

بالاخره حقیقت تلخه .خب قبول کنید !!حالا که بایدخوشحال باشیدرتبتون توجدول تک رقمیه تــــــبـــــریـــــک[:

رضا رحمتی:
یک کاری نکنین که لوتون بدم کی هستین
اینقد تابلو بازی در نیارین به اصطلاح ناشناخته ها

n.s سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام بابک عزیز چه خبرا؟
میخواستم ازت سوال کنم که
1- طرفدار استقلالی یا پیروزی؟
2- روزی چند ساعت درس میخونی؟
3- کی میخوای زن بگیری؟
4- نظرت راجع به بچه ها چیه؟

سلام سلامتی دوستان
1.استقلال
2.به ساعت نمیرسه
3.کی کار شیطونه
4.من بچه ای نمیبینم که در موردش نظر بدم اما نه یکی هست اونم
خودتی بچه ای دیگه چیکارت کنیم.

n.s سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

واما شما صالح عزیز
وقتی اولا هر وقت کم میارین یاد قرضاتون نیوفتین که 6تا زدیم دوما هر وقت به نزدیکای استقلال رسیدین اونوقت کری بخون

و شما آقا رضا:
به خاطر این تماشاگر نمیاد تو ورزشگاه چون میدونن تیمشون همیشه برنده اس و لی شما پرسپولیسیا چی همیشه به امید مساوی میاین تو ورزشگاه ولیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آخییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دلم براتون سوخت

رضا رحمتی:
وعده ی ما تو داربی وقت گریه ی آبی

n.s سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام آقا رضا تربتی
من نمیدونم این تربت چی داره که اینقدر سنگشو به سینه میزنی
از کجاش بگم از راننده های بی احتیاطش که وقتی برف میاد دوس دارن آب پاشیت کنن یا از مغازه داراش که دوس دارن آدمو بتیغن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا عاقبت مارو تو این چهار سال ختم بخیر کنه؟
آمین..............

Sa33d.kargar سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

Maghdame dustane azizemun navid jun va kh kuhestanian ro bekhatere vurud b jame bxe site sanaye91 gerami midarim.kheili khosh umadin :)SAFA OVORDIN

n.s سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

مرسی سعید جون

نوید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

خوشم میاد کم نمیاری دربی که از الان مشخصه........

رضارحمتی:
آره دیگه مشخصه ........

نوید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

برد استقلال همیشه به همه پابت شده هست
البته هنوز راه توبه هست ها

منم ازت خوشم میاد کم نمیاری...

r3za.kamalinia چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

سعید دَم دَر داری خوشامد میگی؟

می خوای منو صالحم عروسک خرگوش تنمون کنیم بیایم پیشت؟؟ خخخ

نوید تو دگه هچه ورمگووو : )))))

خانوم قانعی امیدوارم بعد از اینم مشکلی واسه شما و بقیه بچه ها تو تربت پیش نیاد ..

رضا مدیر شالگردنتو میدی من یه دوری باهاش بزنم ؟؟ : )))))

Fahimeh.R چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام به همه ی بروبچ گل صنایع اقای نیکزاد واقعا بهتون تبریک میگم ک به عنوان اولین نفر این صندلی سررررررررررررده کلاس سررررررررررررردمون انتخاب شدید /شوخی کردم باز بهتون برنخوره باجنبه ها
1-از چه رنگی بیشتر خوشتون میاد
2-چرا توانتخاباتون تربت رو زدید انگیزتون چی بود
3-فک میکنی معدل ترمتون چند بشه
.
.
.
فقط تو پرانتز بگم نمیدونم منظور اقای کمالی نیا کدوم حرف من بوده اخه من حرف بدی نزدم البته قابل ذکره ک بجای اقای نیکزاد نمیدونم چرا خانومه ابراهیمی جوابمو دادنممنون میشم از مدیر محترم وبلاگ اگه نظرارو درست به مقصد برسونن

رضا رحمتی:
اشکال از من نبود خانم ابراهیمی اشتباهی اون رو تایید کردن.
واما جواب سوالات:
-از چه رنگی بیشتر خوشتون میاد
2-چرا توانتخاباتون تربت رو زدید انگیزتون چی بود
3-فک میکنی معدل ترمتون چند بشه
سلام مرسی ممنون
1.ابی و مشکی
2.من اشتباهی زدم
3. نمیدونم
3.

ابی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

خانم مشکانی شما هم من و ببخشید لطفا .

r3za.kamalinia چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

خانوم رضایی چون دیدم بابک فقط کامنت شما رو جواب داده بود گفتم حتما باید یه چیزی بهش بگیم که بیاد : ))

ابی خـُودتـِــه از هم بـِدَر نَـکو بـِـرار : ))))

طفلک بابک جزوش دست من مونده کلی بد قول شدم : (

فردا میرم از دلش در میارم نتیجشو به عرضتون میرسونم خخخخ

مدیر شالگردنتو میدی صالح .. آخه وسایل گرمایشی نداره

: ))

رضارحمتی:
رض کمالی نیا اون رو بابک جواب نداده بود خانم ابراهیمی جواب داده بودن ،اشتباهی.
باید بیاد مشهد ازم بگیره رضا جون

s.meshkani پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

خواهش میکنم اقای حیدری(فامیلیتونو درست گفتم؟)این چه حرفیه؟
من ناراحت نشدم .
اقای کمالی نیا؛یه نفرم ک عذرخواهی بلده تو کلاس شما از راه درش بیارین،
ای بابا مسوولینم ک رسیدگی نمیکنن به عاملین عدم صلح بین بچه هااا

r3za.kamalinia پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

خانوم مشکانی اینطوری میگین مدیر دیگه شالگردنشو نمیده بهم

من خواستم لهجه تربتی مشهدی یاد بچه ها بدم

مدیر ببین چطوری با عواطف من بازی میکنن

مدیر کی بیام شالگردنتونو بگیرم؟!

این شالگردن منم چه قضیه ای درست کرده
نمی خواد بیای بگیری ، یکی هم برای تو و هم برا صالح کینگ، می خرم

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

رضا تو هنوز به شال مدیر گیر میدی:|
اقای سلطانی باز که خود شیرینیات گل کرد:دی اینجا ادمو میتیغن یا مشهد والا قضاوتو میزار به عهده ی مخاطبین:|
ماشالا کل کلی که اینجا دخترا میکنن سر کلاس 1.3 مش بود کلاس جذاب تری داشتیم والا کسی جرات نداشت با دخترا کلاس حرف بزنه فک می کردیم همه عضو بسیج صالحینن حرف بزنیم 2 مین بعد کمیته انظباطی باشیم والا:| البته استثنا وجود داشت

از فامیلای دور چهره ی مبدل ناشناخته پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ


اقای زرینی مام فکر میکردیم پسرای کلاس زبون ندارن ک سلام کنن.البته استثنا هم وجود داره...
یه برخوردایی یه جاهایی بهمون نشون میداد باید یه کم مهلت بدیم به بعضیا تا ی سری سوتفاهما بوجود نیاد.

Saleh zarrini پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

والا دو طرفست ایشالا حا شه:) ترم های بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد