کار

سلام یکی از هم دانشگاهی ها پیام گذاشتن و صلاح دونستم قرار بدم برای کسایی که می خوان درآمد داشته باشن:

متن پیام:

"سلام بچه ها

من از هم دانشگاهی هاتون هستم میدونم خیلی دنبال کار دانشجویی هستین، چون منم زمان خودم خیلی درگیر پیدا کردن کار بودم خلاصه یه کار خوب دانشجویی پیدا کردم که خیلی به دردم خورد، کارش تدریس توی مدارس و مهدکودکهاست.

کلاس کاری بالایی داره براتون یه رزومه کاری خوب هم میشه، درآمدش هم خیلی خوبه.

شمارشو براتون میزارم

کافیه اسمو فامیل و ایمیلتونو براشون پیامک کنید تا شرایط کاری رو براتون بفرستن

شماره 09152406131

منم دعا کنین"

نظرات 2 + ارسال نظر
r3za-k چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

فک نمیکنم ایشون هم دانشگاهی ما باشن چون من دیدم چند جای دیگم همین کامنتو گذاشتن , بیشتر شبیه بازاریابی واسه کارشون هستش

کاری که بالا صحبتش شده شبیه نهضته!!

نهضت سواد آموزی اینطوریه که معلم محترم باید بگرده شاگرد پیدا کنه بعد بهشون درس بده!

این کارم همینه به شما یه بسته هایی با تخفیف ارائه میدن (فک میکنم مربوط به مباحث رباتیک باشه) شما باید این بسته ها رو بازاریابی کنین (واسه مهدکودک ها یا مدارس) و ما به التفاوتش میشه سود شما

تصمیمش با شماست فقط توضیح دادم بدونید

تشکر رضا جان بابت توضیحات
هرکی مایله شرکت کنه

همکلاسی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

چقد
چیزی که زیاده کاره اونم واسه مهندسای صنایع
هموطن بقیه وبلاگا شایدجواب بده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد