آموزش رسم گانت چارت با نرم افزار msp

آموزش رسم گانت چارت با نرم افزار msp


کلیپ آموزشی رسم گانت چارت با استفاده از نرم افزار msp




رمز دانلود:sanaye91


نظرات 3 + ارسال نظر
navid شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

رضا جان به خاطر تمام این زحمت هایی که میکشی و این مطالب رو برای بچه ها میزاری واقعا ممنوتم واقعا من که قدر دانت هستم ازت ممنونم
(این تشکر رو کردم تا بعضی از آدمایی که طوری حرف میزنن و نظر میئم انگار رضا رحمتی وظیفه داره این زحمت ها رو بکشه خیلی ناراحت بودم خواستم تشکر کنم تا بعضی ها خجالت بکشن)
رضا بازم ممنونتم

خواهش میکنم نوید جان لطف داری.

محمدزاده شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://wikithuie.tk

سلام. همسفرگرامی! ممنون

سلام
خواهش میکنم استاد.

ن دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام
عالی بود.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد